Во Србија има 2.500 медиуми, но 30 отсто се неактивни, покажа истражувањето спроведено од Синдикатот на новинари на Србија.

Во прилог на овој факт, според СИНОС, е податокот што прашалникот за потребите на истражувањето за дигитални медиуми бил испратен на 593 адреси, а одговор пристигнал од 64.

– Дел од дигиталните медиуми е во сивата зона, позицијата на вработените е нетранспарентна, а сопственоста е нејасна, е еден од заклучоците на истражувањето, направено со поддршка на Меѓународната федерација на новинари.

Се додава дека сопствениците на дигиталните медиуми најчесто одбиваа да го објават бројот на вработените и висината на платите.

Од Синдикатот утврдиле дека ниските плати, несигурната работа и недостатокот на колективни договори, освен за вработените во РТС и РТВ, се основни карактеристики на работењето во дигитални медиуми.